طراحی لوگو | طراحی برند | طراحی علامت تجاری

طراحی تخصصی لوگو ویژه شرکتها و برندهای تجاری

طراحی لوگو | طراحی برند | طراحی علامت تجاری

طراحی تخصصی لوگو ویژه شرکتها و برندهای تجاری

یک لوگو یا آرم خوب چه خصوصیاتی دارد ؟

اگر می خواهید برای شرکت ، محصول یا برند خود ، یک لوگوی خوب داشته باشید ، برای انتخاب یک طراح لوگوی حرفه ای، باید به موارد زیر حتما توجه کنید :

اول اینکه یک لوگوی خوب باید ساده باشد . سادگی و دوری از پیچیدگی های بصری ، اولین اولویت یک لوگوی قوی ، حرفه ای و خوب است . لوگوی شما باید به قدری ساده طراحی شود ، که حتی با یک بار دیدن ، در حافظه تصویری مخاطب جای بگیرد و اگر بعد از مدتی از مخاطب خود خواستید تا شکل لوگوی شما را توضیح دهد و یا آن را روی یک برگه کاغذ بکشد ، با کمترین اشتباه و شبیه ترین حالت به لوگوی اصلی ، آن را توصیف و یا طراحی کند .

سادگی در طراحی لوگو آنقدر مهم است که اغلب صاحب نظران ، وجه تمایز لوگو از دیگر محصولات گرافیکی بصری را ، سادگی آن عنوان کرده اند .

سادگی در طراحی لوگو به معنی استفاده حد اقلی از عناصر بصری است ، در عین حالی که همین عناصر بصری مختصر ، مفهوم کلی لوگو و همچنین زیبایی بصری را دارا باشد.


طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰


عنوان لوگو : شریعت

زمینه فعالیت : تولید محصولات لبنی کاملا سنتی

طراحی لوگو ی این برند در قالب لوگو ی ترکیبی طراحی شده . یعنی طراحی لوگو + لوگوتایپ (آرم نوشته) . در طراحی لوگو ی این برند ، از تصویر خلاصه شده یک زن محلی در تهیه کردن کره محلی ، با استفاده از یکی از ابزارهای تهیه کره و دوغ محلی استفاده شده.لباسها و فرم نشستن این زن دقیقا از روی عکسهای زنان محلی در حال انجام همین کار گرفته شده است. 

در طراحی لوگوتایپ هم از خطوط و فرمهایی استفاده شده که با زمینه فعالیت برند ارتباط دارد و منتقل کننده حس شادابی و سلامتی می باشد و به لحاظ فرم کلی و شکل خطوط در راستای لوگو ی برند های مشابه قرار می گیرد. 

مشاهده نمونه لوگوهای بیشتر در onlogo.ir

  • ۹۶/۰۳/۲۶
  • محمدجواد شهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی